Tillbaka nu!

Rätt längesen var det faktiskt, över 2 månader sen.
Mycket har hänt under tiden. Massor av sjukdomar i lilla lägenheten så till sist kunde jag inte jobba.
Var tvungen att sätta stopp för allt och då lyckades jag varva ner mig.

Sam fyllde 2 år den 27 feb, men då var han magsjuk och spydde nästan hela tiden. Vi firade honom ändå så han fick lite presenter.
Och några dagar senare fyllde jag år, fick sms från kära vänner. Blev glad. Fick oxå lite presenter.

På påsklovet var det lugnt, vi firade med god mat och massor av godis.
I helgen kom den stora tösen E till oss, jättekul. Hon har inte varit här på 2 månader. Vi passade på att prata om allt som händer omkring oss.

Igår var jag med Sam på USÖ för att kolla hjärtat men allt var OK, han var frisk. Puh nu är jag lugn.

Nästa vecka ska Fanny till tandläkaren, hon är redan nervös. Vi får se vad som händer då.

Skönt att komma ut på måndag, då cyklar jag i väg till en jättegod vän och vi kommer att snacka i timtal.
Det är så längesen nu.

Nåja nu ska jag passa på att äta lite när alla är i skolan och på dagis.

Kram på er någonstans ute.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du e tillbaka nu... Saknar dig!!!//Ulle

2009-04-22 @ 23:03:06
Postat av: Linda E

Hej första ggr jag är här och läser din blogg. Kul och intressant. Fortsätt du.. Du minns säkert mig?

Jag gick i samma klass som Ulrika och bodde även på samma elevhem som hon, i Vbg.



Ha det gott!

2009-05-06 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0