Alla hjärtans dag och bröllopsdag idag!

Veckorna har flugit iväg och det har varit massor med sjukdomar hemma. Ena barn efter andra barn var sjuka så jag hann inte jobba mycket :(

Men idag är det alla hjärtans dag, så härligt väder ute oxå så man blir så glad.
Även min bröllopsdag idag, minns väl för 2 år sedan att jag var höggravid när jag gifte mig med Peter, min gubbe.
Jag älskar dig så mycket.

Snart fyller Sam år, han blir stor och bara sötare. Men så busig är han i alla fall.
Får fundera ut vad vi ska köpa till honom. Ska även fråga Sams kusin om hon vill baka tårta till lillgubben.

Sen är det min tur att fylla år. Inte jämn år men jag har ialla fall ett år kvar till siffran fyrtio (det är bokstäver i stället) fniss....

Jag kan nämna att jag har 5 barn och 2 bonusbarn så det är massor av födelsedagar under våren och sommaren!


Saknar dig min käraste vän C! Hon är så go och glad när man ser henne. Hoppas vi ses snart. Pöss o kram

Tack F för mms, det gjorde mig så glad. Puss och kram
U, vi ska säkert snart träffas, kanske i sommar. Håller tummarna då. Krammmmm

Min mamma, tack för att du tar hand om min äldsta dotter nu under sportlovet. Älskar dig så mycket. :)
Mina familj, jag älskar er så mycket. Ha en bra på alla hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: Ulle

Jaa, det måste vi träffas i sommar. Hör av dig om du kommer ner till Gbg!!!!

Många hjärtakram!!

2009-02-14 @ 21:25:14
URL: http://ulle74.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej, Vad jobbar du med? Hälsa familjen! Kram Alexandra

2009-02-15 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0