När kommer värmen?

Oj jag har inte varit inne på blogget på ett bra tag nu!

Hela min familj drabbades av magsjuka denna vecka, :(.. Suck det var verkligen mycket av tvätt när man fick upp allt.
Jag har inte varit på jobbet på ett tag. Och jag börjar sakna jobbet, konstigt va.
Nu hoppas jag att vi snart blir bättre. Så vi kan återvända till det normala rutiner igen.

Vädret har varit så konstigt på sista tiden nu så jag undrar när värmen kommer?! Jag hatar verkligen kyla så det känns så kallt på mig varje gång jag går ut. Jag älskar värmen, men inte för varmt bara. Och solen gör så att man blir så glad hela dagen.

Jag saknar mina familj och vänner så mycket. De betyder så mycket för mig.

Tack C för att du finns för mig i alla väder även om vi inte träffas så ofta. Kram o pöss. 
F, du är så rolig att snacka med, du muntrar oss så mycket. Hoppas vi träffas snart. Kram
U, hoppas du mår bra och vi får försöka träffas snart för jag saknar dig så mycket. Kram

Hela min familj, ni är speciella i mitt hjärta. Puss på er alla.

Kram på er någonstans ute.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Jag ska försöka komma upp i vår.

Varför inte vi 4 träffas igen?

Pussen

2009-02-05 @ 07:03:44
URL: http://www.nogg.se/dede
Postat av: Ulle

Jaa, vi måste ju träffas igen.. Men NÄR?.. Saknar dig oxå.. Kramkram

2009-02-05 @ 19:03:57
URL: http://ulle74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0